Офис асистент

Мони Трейд ООД - гр.София, България
1000 - 1200 лв. на месец

Описание и изисквания

Описание и изисквания:

Фирма Мони трейд ООД е официален вносител на марката CANGAROO за България. Складовата база се намира в кв.Требич, Индустриална Зона, ул.Доло. Работнотото време на персонала е от понеделник - петък: 8,30-17,30ч  и събота: 8,30-15,00ч(една Събота в месеца) . Фирмата търси да назначи екип от офис асистенти за отдела \"Внос на стока\"  със следните отговорности:
-Водене на кореспонденция на английски език с чуждестранни фирми доставчици по телефон и през имейл
-Проучване на пазара и познаване на продуктите на конкурентни марки в сферата на детските стоки и продукти
-Изготвяне на поръчки за внос на стоки и следене за тяхното правилно изпълнение
Подходящия кандидат е:
- с отлично ниво на английски език- писмено и говоримо
- способен бързо да усвоява нови знания и умения
- може да определя приоритети съобразно заложена цел
- динамична натура
- може да работи успешно при натовареност от разнородни задачи
- с много добра компютърна грамотност MS Office, Internet
- опит на подобна позиция е предимство
- с готовност за започване на работа веднага

Има добра възможност за развитие на посочената позиция .

От нас очаквайте:
- коректност
- работа в млад и динамичен екип
- добро и редовно заплащане

Фирмата предлага топли и студени напитки . Има столова. Обедна почивка от 12:00-12:30 ч. и от 15:00-15:15 ч.. Има тенис на маса, дартс и други развлечения за почивките. Служебен телефон и разходите за транспорт се покриват от фирмата

Нетна заплата около 1000 лв.



Има осигурен транспорт до работното място.

Ако проявявате интерeс, очакваме да ни изпратите актуално CV със снимка.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.


Информация за обявата
  • Организация
  • Мони Трейд ООД
  • Образование
  • Полувисше
  • Език
  • Английски
    Английски
  • Месечна заплата
  • 1000 лв. - 1200 лв.
  • Статистики
  • Дата: 18 Юни 2019
    Видяна: 2046




Виж всички 4 обяви на компанията